Detaše tehnika desne ruke primenjena u svim svojim varijabilnostima na drvenoj površini kordara. Svaki kordar poseduje sopstvene zvučne osobine, različite vrste drveta predispozicija su za jedinstvenu paletu soničnih kvaliteta i boja zvuka koji se trenjem, a potom vibracijom prenose na celokupnu rezonatnu strukturu instrumenta.
Hordaring zahteva pristup povlačenja radije nego pritiska jer je takvim potezom moguće stvoriti i alikvotnu paletu pored osnovnog gustog šuma. Jačom adhezijom dobija se dronovski opseg niskih i srednjih frekvencija koje najviše od svega podsećaju na brodsku trubu.
Alikvotni nizovi i frekvencijske varijabile skrivene su u svakom potezu, a pogotovo u ovom zasnovanom na jednom od osnovnih rezonatora instrumenta. Kreativni opseg primene ritma, fraze, soničnog ambijeta je neograničen i neprocenljiv.
détaché at the tailpiece in various dynamics
Tail piece has own sound qualities, and different woods produce different colours and sound pallets. Hordaring is practically playing regular long notes over the wooden surface of the tail piece.
It asks for more adhesion approach then the pressure especially if there is intention to examine overtone pallet. yes, harmonics are hidden in all materials and objects.
This stroke sounds different depending on a direction of bow and amount of hair applied. Full range goes from quiet hums to loud growling.