Cirkularni brzi detaše sa varijabilnim i pretežno minimalnim pritiskom gudala, koristeći se što većim brojem kružnih putanja između kobilice i hvatnika.
Zvuk se proizvodi klizenjem struna po žici kružnim pokretima hvatajući specifičan ugao trenja. Postoji opseg Orbitusa koji pretežno proizvodi šum i protkan je visokim frekvencijama, sa druge strane pažljivo odabrana putanja ili kombinacije putanja mogu dovesti do vrlo konkretne mikro-tonalne teksture koja se muzikalnim kombinovanjem kontakta prvog prste desne ruke na gudalu i pozicije gudala na žici, može razviti u melodične tonalne fraze.
Ključ tehnike orbitusa je fleksibilnost podlaktice pri detaše pokretu i mekano držanje gudala. Tremolo u kontekstu ovog poteza znači – kraći i ritmični krugovi, ali ne obavezno i ne prevashodno brzi.
Sound is produced by gliding over the string in circles but with a great care not to fall in to sticking traps. So the right angle for circular movement is necessary. No too much pressure and loose right hand – bow hold, also flexible elbow (détaché) are the key. Using right hand first finger contact to occasionally produce regular notes can significantly enrich the stroke. Tremolo in this context means shorter – smaller circles, not necessary very fast strokes.