Super harmoniks odnosi se na brze i spontane pokrete prstima leve ruke u rasponu prve tri pozicije, ne pritiskajući žicu već gotovo klizeći po njoj dok se sa što većom površinom jagodica aktiviraju mikro-tonalne alikvotne frekvencije. U privih par pozicija, zbog dužine žice i rastućeg razmaka između žice i hvatnika, nalazi se zgusnut opseg mikro alikvota. Ovaj potez pobuđuje klastere prirodnih flažoleta i četvrt-tonskih frekvencija koji razvijaju međusobne harmonske odnose u brzim – ne do kraja uhvatljivim frazama. Izuzetno je važno pronaći osećaj sviranja bez pritiskanja žice i shvatiti prednost opuštenih zglobova šake – prstiju koji bez ikakvog napora mogu da razviju fleksibilnu, zavidno brzu motoriku i motoričku kombinatoriku.
Potez pruža različite dinamičke i formalne mogućnosti, jer u sebi sadrži neočekivane tonske i frekvencijske visine koje je gotovo nemoguće doslovno ponoviti. Pronalaženjem dobre pozicije leve ruke – u što širem hvatu između regularnih pozicija, proširuje se dijapazon mogućnosti. Spontani trileri pomažu pri pronalaženju najsitnijih alikvotnih nivoa.
A cluster of harmonics, overtones and quarter tones developed from fast left hand finger movement over the string surface and not a single micron deeper. It can be a long phrase of amazing and unexpected pitch changes. Finding right position of the hand between positions allows more movement across the fingerboard. Thrillers and repetitive figures bring in attractive forms.